Gräv

Gräv
digg

Hej på er och mig själv

Här gör jag förhoppningsvis några blogginlägg resten av kursen Bild-gestaltning och digitala medier ht10-vt11. Innehållet ska ju spegla vad som sker i mitt huvud under kurstiden
Jag ska nog sträva efter att använda mer övriga uttrycksformer än ord som inlägg. Svara gärna i vilken form som helst.

tisdag 26 april 2011

Hej

Jag sitter på ett ganska öde konstfack idag. Ventilationen väsnas i alla fall och man kan ju inbilla sig att rummet är i en färja på väg mot fjärran länder (typ Gotland). Den 14 april gjorde min animationsgrupp ett studiebesök hos den lilla studion Röda Roboten http://www.rodaroboten.se/ . Det var kul för oss att se att det vi hade gjort i skolan går att känna igen i det professionella arbetet med animationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar